Compartir
Facebook
Empresa
Nuvit ServiceDescripción de la Empresa
Somos una empresa de Recursos Humanos y nos interesa mostrarles nuestra presentación con los servicios que ofrecemos, como estudios Socioeconomicos, Pruebas Psicometricas , entre otros serviciosEstado
Ciudad de MéxicoLocalidad
MexicoSalario
20000Tipo de Contratación
Tiempo CompletoDescripción de la Plaza
Linux• Basic knowledge of Linux: You should have a good understanding of fundamental Linux concepts, including file system structure, basic command line commands, and basic system administration and System Administration: You should have basic administration skills Linux system, user and permissions management, and common troubleshooting.
• Command line: You must have experience using the Linux command line and be able to perform basic tasks such as navigating the file system, manipulating files and directories, and executing commands efficiently.
• Scripting: You must have knowledge of scripting, especially in languages ??like Bash and Python, PowerShell, among others.
• Security knowledge: Must have a basic understanding of security concepts in Linux, Hardening, security triad, IT audit.
• General knowledge of networks, communication protocols (SSH, SCP, SFTP, among others), firewall configuration, network subnetting (IP, VLSM), basic network routing concepts, etc.
• Collaboration and Documentation: Must be able to work in a team and communicate effectively with other team members.
#NuvitService
Mínimo Nivel Académico Requerido
Universidad CompletaMínimo Nivel de Inglés Requerido
AvanzadoMínima Experiencia Laboral Requerida
2 añosBúsquedas Relacionadas | |
---|---|
Empleos en Nuvit Service | |
Empleos en Ciudad de México | |
Empleos director |
EMPLEOS RELACIONADOS
{ASISTENTE DE DIRECCIÓN}
- Ubicación: Parque Industrial Toluca | Estado: Ciudad De México
- Nivel de estudios: Licenciatura, Administración, Economía, Comercio internacional y Afín Giro de la empresa: Fabricación de productos farmacéuticos. Experiencia: 3 años de Experiencia mínima en...
- Publicación: 18/03/2025 - Salario: ----------